lördag 20 juni 2009

Sepideh

Dagen har varit helt okej idag faktiskt. Till mesta dels lekt och faktiskt varit en riktig kurdisk hemmafru där jag lagat mat, tvättat kläder, städat rummet och fixat lite med kläderna och återigen skänkt röda korset massvis med kläder. Och inte bara vilka kläder som helst, utan Jwans kläder! Jag har även pluggat lite, men mer borde pluggas!

Just nu sitter jag och lyssnar på en sjukt fin låt av Sepideh (Better of withour you) som jag rekommenderar starkt. Borde höras av alla! Annars händer inte så mycket. Min syster klagar på att jag borde aktivera mig själv och göra mer än bara sitta hemma och plugga men va fan ska man göra liksom?!? Men men inte klaga nej! Jag måste bara säga att jag mår så sjukt bra! Jag gör verkligen det! Trots att jag inte träffat de människor jag brukar träffa så mår jag rätt så bra. Imorgon bitti om inte redan ikväll ska jag och systern kila iväg till kusinen och ha en grillfest med världens ljuvligaste och skönaste människorna och bara sitta och tjattra och ha det så underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar