tisdag 30 juni 2009

Time, time, timeeee!!

Kära läsare, jag vet att jag är bland de sämsta på att aktivera min blogg med allt jag har i huvudet men jag hinner verkligen inte. Jag ska iallafall snabbt försöka skriva ner det viktiga som hänt i mitt liv. Här får ni en lista!

1. På topp ligger all den tid jag tillbringat med min älskade kusin. Har lagt väldigt mycket tid på att umgås med henne och vi har haft hur roligt som helst. Lillasystern har självklart också varit med ;)

2. Jobb, jobb och återigen jobb. Jag har jobbat väldigt mycket och har varit väldigt trött. Men nu den här veckan är jag äntligen ledig!

3. Jag har också bakat en massvis! Har nog gjort 3 - 4 olika pajer, 2 - 3 tårtor och en massvis med annat. Inte nog med det har jag även lagat en hel del mat och det har faktiskt varit jätte lyckat och gott. För första gången iallafall!

4. Ja, vad ska man hinna med att göra mer än att tillbringa den sista tiden med att umgås med resten av familj och släkt och ha det underbart med dem!

Så har det sett ut och ja det är sant! Har inte träffat några vänner, men de söta vännerna kommer snart ska ni se! Alla jobbar för tillfället med deras tid kommer också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar