fredag 19 juni 2009

mumsmums!!




Idag har jag verkligen haft en lyckad dag trots det hemska vädret vi fått idag. Usch då. Men iallafall, jag har idag lyckats ta mig lite tid och fixa världens godaste smörgåstårta. Alltså den blev hur lyckad som helst. Sjukt snygg. Ska försöka lägga upp någon bild så snart jag hittat usb-kabeln. Efter att ha fixat lite med den åkte jag, fadern min och lillasystern till fastern och "firade" midsommar med att leta efter en resturang i hela stan. Tyvärr var allt stängt så vi fick köpa oss en grillad kyckling från hemköp och äta upp den med massa annat kurdiskt hemma istället. Riktigt bra blev även det!

Sedan vid 20 tiden åkte vi hemåt och så klart kör ju jag bilen och allt blir så jävla perfekt! Haha ja, jag är verkligen stolt idag! Nu sitter jag med lite chips och dricka och ska skriva klart det här inlägget för att fortsätta plugga lite till teoriprovet :)

Ha en trevlig fortsatt kväll!

2 kommentarer:

  1. shitttt vilken snygg tårta!!!kan inte du sätta in receptet på det??har faktisk aldrig provat att baka smörgåstårta men men din blev ju skít snygg och den smakar säkert lika gott!!!ha det bra

    SvaraRadera
  2. hihi tack så jätte mycket gumman! Ja, absolut det kan jag göra. Hahah det här är faktiskt min första smörgåstårta och snart ska jag göra en till fast med kyckling och kalkon istället, då ska du få se den också :) receptet lägger jag in snart!

    SvaraRadera