måndag 13 april 2009

Jag hatar mänskligheten, precis som den är!

Oh, alltså jag blir så trött. Man hinner inte ens öppna käften om något förrän hela staden vet om det och det spelar ingen roll hur bra vän man är med någon, människan snackar iallafall. Man blir så trött så trött så trött! Visst alla pratar, det gör man och det är mänskligt att snacka men varför gör man det egentligen?? Jag tror inte att någon medvetet vill såra någon annan och inte heller få sin medmänniska att må dåligt men det är den där jävla lusten som driver oss till vansinne. Som gör att vi hela tiden tillfredsställs av all skitsnack, vare sig det är bra eller dåligt!

Jag hatar mänskligheten, precis som den är och det gör jag verkligen. Det enda vi vill åstadkomma är vår egen tillfredställelse och inget annat. Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar