lördag 17 januari 2009

Önskelista!




Hmm i och med att jag fyller år snart har jag tänkt lägga upp en önskelista som nog många har nytta av i och med att så många frågat om vad jag önskar mig och jag inte lyckats svara på frågan så bra. Så njut av listan :) By the way, fyller den 30 januari!


1. Som nummer ett kommer skorna jag lagt upp tidigare. De kostar 500 kr och de ska vara SVARTA och i storlek 40.


2. Den redigt fina och härliga klänningen från Asos som kostar 504 kr ska vara svart och i storlek 12 ;)


3. Björn Axén "Normal" Shampoo och Balsam :) Finns att köpa på Åhlens och kostar 95 - 105 kr styck. Jätte bra för håret!


4. Den extremt GODA parfymen av Paris Hilton kallad Heiress är jätte god och något jag verkligen vill ha! Finns i de flesta parfymaffärerna och har varierande priser beroende på vilken storlek! Kan även hittas på Åhléns.


5. Jag har verkligen velat ha ett smyckeskrin och den här är jätte fin :) Finns även en mindre men det räcker inte åt alla mina smycken. Hihi :)


6. En jätte söt och billig klänning från Ellos. Kostar bara 299 kr! Storlek 40 och färgen får bestämmas av dig själv. Både är fina.


7. En foundation som man kan köpa på Åhléns. Min ser ut som bilden du kan klicka dig till och ska ha numret C3. Annars är det KAOS. Den kostar runt 100 kr och hittas bäst på åhléns.


Haha, nu vet jag inte vad jag önskar mig mer! Går även bra med en massa strumpor med olika grimaser och härliga figurer på :) inga puma och jag vet inte vad strumpor. Såna där vita på intersport :P hihi kräsen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar