måndag 15 juni 2009

try and try baby!

Sitter i mitt rum framför datorn och tänker så mycket. Undrar så mycket varför saker och ting egentligen blir som de blir och varför det överhuvudtaget sker. Jag vet inte om det är något som tar kål på mig eller om det är som den gamla vanliga tiden då jag har mina perioder då jag allmänt är deppig och tänker ihjäl mig. Jag varken vill eller har ork till att sitta och deppa och det är inte så mitt nya liv ska startas. Just nu kan jag även lätt konstatera att jag tänker jätte mycket på min mor. Det är så svårt att vara utan henne. Jag förstår fortfarande inte att jag kunde vara utan henne i 2 veckor då jag var i Tunisien. Jag önskar så mycket att jag var hos henne nu och kunde krama om henne. Hon är verkligen min pärla.

Annars sker det inte så mycket i mitt liv. Har börjat jobba och det känns så skönt men det är självklart inte alls roligt o vakna 6-7 varje morgon, tyvärr. Idag var jag även hos mina kusiner och sa hejdå. De ska nämligen åka till Kurdistan imorgon.

Det känns verkligen som om allt jag skriver är så meningslöst. Jag menar, varför skulle det intressera dig om vad jag har gjort idag och vad jag tänker göra imorgon o s v. Allt är ju verkligen så meningslöst just nu men man ska väl kämpa på. Men en sak är ju en saning, ingen är tvungen att läsa detta jag skriver och om man inte vore intresserad skulle man nog inte läsa det.

4 kommentarer:

  1. Vill bara konstatera att det inte finns något land som heter Kurdistan.

    SvaraRadera
  2. Man behöver inte åka till ett land utan man kan även åka till ett område. Och att Kurdistan ännu enbart är ett område UTAN GRÄNSER är jag väl medveten om.

    SvaraRadera
  3. Men kurdistan är ett område som ni kurder tror att det finns. :)

    SvaraRadera
  4. Men lille vännen, du skriver ju själv "kurdistan är ett område" och om inte du vet att det faktiskt finns så kanske du borde skaffa dig lite mer kunskaper.

    SvaraRadera