lördag 16 maj 2009

Nytt nytt

Hello! Just nu sitter jag i vardagsrummet med bärbaren på mina knän och min söta vän liggande bredvid mig. Vi sitter och kollar på melodifestivalen och Sverige har precis sjungt och ja, det finns nog en hel del tankar. Personligen tycker jag att den är helt okej, men aldrig att den vinner tyvärr!

I alla fall, det är inte det jag hade tänkt skriva utan snarare berätta om det jag kommit fram till, nämligen att byta tema på bloggen. Jag är som ni märker väldigt dålig på att skriva och därför tänkte jag börja blogga om det jag tycker bäst om - SKOR!! Jag ska lägga upp en massa länkar och bilder på sjukt fina skor som har låga priser också. Om ni inte förstått det än, så är det nämligen så att jag älskar billigt och jag älskar second hand. Om det inte är billigt så säger man bara byebye till varan (om det inte vart så att jag drömt om denna produkt under många nätter). Men men, nu ska ni få en hel del! Njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar